Veelgestelde vragen

Kun je een geschenk op maat maken bij gzvm?

Wij zijn creatief en bereidt om met je mee te denken zodat je het juiste troostgeschenk kunt ontvangen of schenken.

Kan er een gepersonaliseerde kaartje bij?

Ja, je kunt in je bestelling aan ons doorgeven wat je op het kaartje geschreven wilt hebben.

Kan het rechtstreeks verstuurd worden naar ontvanger?

Ja, je kunt tijdens het bestelproces aangeven of het rechtstreeks naar de ontvanger verstuurd moet worden.

Levering product op maat?

Wanneer je een van onze op maat gemaakte houders besteld duurt de levering hiervan langer. Deze producten worden voor jou op bestelling gemaakt.

Ik heb een groot aantal herinneringsgeschenken nodig, komt dit op tijd voor de uitvaart?

Heb je een groot aantal dankbetuigingen nodig voor de uitvaart neem dan telefonisch contact met ons op om je wensen door te spreken zo kunnen we aangeven of alles op tijd aanwezig is voor het afscheidsmoment.

Ik wil graag een bestelling afhalen kan dat?

Ja, je kunt bij het bestelproces aangeven dat je op locatie wilt afhalen. Wij nemen contact met je op wanneer je je troostbrenger kunt ophalen.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven wat moet ik nu doen?

Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.